Konfirmation
Omgivelserne i og omkring MAST er en skøn oase midt i byen.
Her kan I holde konfirmation i ro og mag, med udsigt over lystbådehavnen og de smukke lillebæltsbroer. Lokalerne kan rumme fra 20 til 180 personer.
Vi ser frem til at skabe en festlig dag for både konfirmand, forældre og gæster.
Nedenstående festpakker, menuer og priser er gældende for selskaber der afholdes i 2023
Den gode frokost
• 1 gl. velkomstdrink
• Frokost buffet
• Kaffe/te med hjemmelavet sødt
• Øvrige drikkevarer afregnes efter forbrug
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 519,-
Den gode dag
Herefter tillæg pr. person pr. time kr. 129,-
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 898,-
Luksusfesten – alt inklusive
Herefter tillæg pr. person, pr. time kr. 149,-
Pris pr. kuvert inkl. lokale & opdækning 1179,-
Selskabslokaler med udsigt
I vores lyse restaurant kan du invitere op til 180 gæster. Du er omgivet af en glasfacade fra gulv til loft med udsigt over lystbådehavnen og Lillebælt. De maritime omgivelser danner de perfekte rammer om jeres arrangement, og udsigten fuldender oplevelsen.
Mad der smager
På MAST tager vi os god tid til at lytte til jeres ønsker til menu og vine. Vi benytter de bedste råvarer fra sæsonen og tilbereder dem med kreativitet og kærlighed. Maden er fransk-inspireret, og vi lover, at I ikke kommer til at gå forgæves, hvis I søger den gode spiseoplevelse.
Fleksible selskabspakker
Vi arbejder efter princippet ”alt kan lade sig gøre”. I kan derfor selv være med til at designe jeres arrangement, så vi sammen skaber den perfekte dag. Vi sørger for, at alt er planlagt til mindste detalje, så I kan koncentrere jer om at nyde dagen og selskabet.
Kom og mød os
I er altid velkomne til at kontakte os for et uforpligtende møde, så vi sammen kan tale om mulighederne og så I kan se vores lokaler og opleve omgivelserne. Det vigtigste for os er, at I får, hvad I ønsker.
Det med småt
Alle menuer er baseret på min. 15 kuverter. Det præcise antal gæster skal opgives senest 10 dage før afholdelsesdagen. Reducering i gæsteantal herefter medfører betaling af menuen ex. drikkevarer. I prisen er inkluderet festopdækning med årstidens blomster. Afregning sker på dagen, hvis ikke andet er aftalt. Ønskes regningen tilsendt, tillægges faktureringsgebyr på 45 kr. Ved reducering i oprindeligt bestilt gæsteantal på mere end 20 %, forbeholder vi os retten til at ændre i lokaleforhold. Ved levering af mad ud af huset, tillægges 500 kr. i leveringsomkostninger, samt 1000 kr. i depositum for porcelæn og service. Service skal være rengjort og tilbageleveret senest 3 dage efter afholdt arrangement. Afhentning af service på leveringsadressen koster 500,-. Skulle der mod forventning være indsigelser ang. arrangementet, skal disse sendes skriftligt senest 5 hverdage efter arrangementets afholdelse. Indsigelser herefter vil ikke blive accepteret.
3 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / the
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning
389,-
59,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
2500,-
Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person
4 retter
Menu
Velkomstdrink
Snacks
Kaffe / the
Sødt
Cognac / likør
Gå-hjem-menu
Blødbar 4 timer
Hårdbar 4 timer
Lokaleleje og opdækning
459,-
59,-
79,-
69,-
59,-
69,-
129,-
499,-
599,-
2500,-
Tillæg ved valg af buffet i stedet for 3-retters menu: 70,- pr. person
Generelle vilkår
Følgende sluttidspunkter er gældende, såfremt intet andet er aftalt:
Frokostarrangementer afsluttes senest kl. 17.00
Aftenarrangementer afsluttes senest kl. 02.00
Ved bordpyntning er dagens blomster, lys og servietter inkluderet. Såfremt der ønskes pyntet med specielt udvalgte blomster, dekorationer eller andet, beregnes et tillæg pr. kuvert efter nærmere aftale.
Ved mad ud af huset gives 10% rabat på menuen ved minimum 15 kuverter.
Såfremt ikkeandet står anført på vores bekræftelse er DRC’s standardregler gældende med hensyn til afbestillingsfrister m.v. Se drc´s hjemmeside www.d-r-c.dk
Åbningstider
MANDAG – SØNDAG
12.00 – 23.00
(Køkkenet 21.30)